BODY MODS

De senaste två dagarna har jag tittat på videor där olika typer av body mods genomförs.
Bara för att jag lätt inspireras av det och av ren nyfikenhet.
Jag blir verkligen imponerad av hur mycket det faktiskt finns och om jag ska vara ärlig så finns det nog inga body mods som jag äcklas av, än.
 Min åsikt lär nog aldrig förändras, och jag lär med högsta sannolikhet aldrig växa ifrån det.
Med detta inlägg tänkte jag gå igenom vad för piercingar som köar på min lista samt lite annat!

FLER PIERCINGAR I ÖRONEN
Och det ska min flickvän fixa så fort jag åker till Stockholm, vi får se vad jag tar dem någonstans, finns hur många placeringar som helst.
Totalt blir det fyra nya i öronen i alla fall.
TÖJA ÖRSNIBBARNA
Har ett par 14 mm tunnlar i öronen just nu, ska börja tejpa upp dem till storlek 18-20 mm.
DERMAL ANCHORS
Placerade under mina nyckelben, har inte kommit fram till antalet ännu.
NAVELPIERCING
Så fort jag har en fin, platt mage I say.
BRÖSTVÅRTORNA
Dem ska bli gjorda. Så är det bara.
INTIMPIERCING
Jag finner dem intressanta. Ok.
TONGUE SPLIT
Fixas antagligen i mina senare dagar, tungspetsarna ska senare piercas. Om jag inte ångrat mig.

Det var nog allt vad jag kunde komma på, ville dela med mig av mina tankar osv.
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0